Annamanna heitti minulle haasteen ja pyysi kertomaan viisi asiaa, joissa olen hyvä. Tämä on tietenkin subjektiivinen käsite, mutta mielestäni olen hyvä...

* kokemaan, tuntemaan ja näkemään herkästi elämää
* näkemään kauneutta harvinaisissakin paikoissa
* maalailemaan sielunmaisemia
* ihastumaan ja innostumaan
* eläytymään tunteisiin, muiden ja omiini

En tiedä viekö mikään noista kyvyistä minua eteenpäin tässä elämässä, ainakaan siinä perinteisessä mielessä, mitä eteenpäin menemisellä tarkoitetaan. Mutta ne tekevät minusta minut ja kun sen oikein oivaltaa, niin sekin itsessään voi olla hyväkin asia, kaunis ja ihana...se itse ja se minä. Ei voi oppia rakastamaan muita, ennen kuin on oppinut rakastamaan itseään. Se on totta varmaankin...

Laitan haasteen eteenpäin jokaiselle, joka näiden sivujen ohi henkäyksenä pyyhkäisee. Kirjaa vastauksesi kommenttina tämän viestin perään, omaan blogiisi, päiväkirjaasi tai vaikka yleisen wc:n seinään, jotta muutkin näkevät, miten hyvä ja kaunis sinäkin OIKEASTI olet!